GlossyBox Mars


Vad är GlossyBox? Glossybox är som en tidningsprenumeration, fast du prenumererar på smink. I slutet av varje månad får du ett paket att hämta ut på posten. Varje box innehåller alltid 5 olika smink och skönhetsprodukter. Detta kostar 139:-/mån. Det finns även att köpa halvårs - och helårsprenumerationer. När du blir medlem får du fylla i olika "kriterier" om dig själv t.ex. ålder, hårtyp, hudtyp osv. för att produkterna och färgerna ska passa dig bäst. Kika in deras hemsida. Det finns även så att du kan köpa bara en box.

BRAVO GLOSSYBOX!
Är så otroligt nöjd över denna månadens glossybox. Boxen innehåller:

Batiste Torrschampo XXL Volume: En provflaska på batiste torrschampo (Jag Älskar batiste). Har dock inte provat denna med xxl-volym. Denna produkt är en originalprodukt, originalprodukten är på 50 ml och kostar 39:-. 

MakeUp Store Läppstift: Jag är ett stort fan av makeup store. Jag har deras sminkborstar, puder, ögonskuggor, rouge och läppstift. I denna box fick man ett läppstift, jag fick färgen "dare matt". Jag är lite emot röda läppstift på mig då jag tycker jag ser ut som en clown, men med en mörkare läppenna ska det nog kunna bli lite fint. Det handlar nog mer om en vana. Detta läppstift kostar hela 170:- så WOW!! 

Naobay natural & organic, peeling: En peeling för kroppen som innehåller 98,8% naturliga ingredienser. Är otroligt spänd på att få testa denna, sen är ju flaskan jättefin och korken gjord av trä. Detta är en originalprodukt på 100ml och kostar 179:-.

Elizabeth Mott, eyeliner: En eyeliner i originalprodukt på 2,3g. Aplikatorn verkar jättetunn och fin. Ska bli spännande att få testa denna! Denna kostar 148:-.

Oral-B, tandkräm: LANSERING! Detta är en lansering av en ny tandkräm från Oral-B. 3D White Luxe pearl Shine. Denna ska bli rolig att testa. Det står att den ska ge vitare tänder. Jag gör ju redan tandblekning annars så mina tänder är inte gula, men äsch, en "gratis" tandkräm ;-) Denna kostar 34,90:- för 75ml. 

Totalt värde av boxen är 570:-. 
Glossybox | |
Upp